vrijdag 25 februari 2011

Over comments, zeuren en vakantie

Heey meiden,

Vandaag geen beauty, fashion of lifestyle gerelateerd artikel, maar een soort van persoonlijk artikel.

Het zit me namelijk best wel dwars dat ik nooit comments krijg op mijn artikelen. Ik heb nog steeds plezier in bloggen, maar als je iedere dag ziet dat je bezoekers krijgt, maar geen comments kan dat best deprimerend werken..

Zelf comment ik bijna iedere dag op verschillende blogs, gewoon om te laten weten dat ik meelees. Ik zou het echt op prijs stellen als jullie ook zouden commenten, al is het maar 'leuk' ofzo. Kost een minuutje, maar je hebt mij blij gemaakt!
Verder is het vakantie, the most wonderful time of the year! Ik heb niet echt grote plannen, ik heb veel huiswerk, maar ik ga donderdag naar de bios met mijn klas, en verder zie ik het allemaal wel. In de vakantie komen er om de dag artikels online, waarschijnlijk.
Hebben jullie nu ook vakantie, is de jouwe al voorbij of ben jij volgende week de lucky one? Tell me in the comments!

1 opmerking:

  1. ja dat haat ik ook ik had ook een beauty site maar die heb ik nu verwijdert omdat ik ook geen comment kreeg

    BeantwoordenVerwijderen