vrijdag 11 februari 2011

GOSH Lip glaze in boogiestar

Heey meiden,

Vandaag een artikel over een product dat ik al heel lang heb ( een jaar geleden uit de uitverkoopbak gevist) maar nooit gebruikt heb. Vandaag een review!

sorry voor de jucky foto, thanks aan de kruidvat ;)
De lip glaze is eigenlijk gewoon een lipgloss maar dan met veel shimmer. Ik heb de kleur boogie star, een roze kleurtje:
Om eerlijk te zijn; ik ben geen fan van de lipglaze. Het is een mooi kleurtje, maar hij plakt, en je voelt de glitters heel erg zitten. Ik weet niet precies hoe duur hij is, ik gok zo rond de €7,99 maar dat vind ik hem niet waard
Cijfer: 5

3 opmerkingen:

  1. Het is wel een mooie glitterkleur ja. Alleen ik houd ook niet zo van dat plakkerige.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb hem ook ik vind hem juist wel lekker voelen op mijn lippen

    BeantwoordenVerwijderen